Is 'Ik hou van holland' nep?

Want ik zie bijna elke aflevering dat er bij het draaien bij het rad bijna een extreem hoog aantal punten wordt gescoord. Dat kan toch geen toeval zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

volgens mij,worden alle amusementsprogramma's gemanipuleert. het gaat tenslotte om kijkcijfers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee het is echt want een familielid van mij is naar ik hou van holland geweest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet weten waarom jij minnetjes krijgt, of je bent een grapjas, of ze zien jouw antwoord niet voor vol.. Ik geloof je! +-je.
Het blijft altijd televisie, dus je kan het nooit met zekerheid zeggen, tenzij je het programma zelf produceert natuurlijk. Wel lijkt het me sterk dat ze rommelen met de puntentelling, gezien ze er geen enkel belang bij hebben om hiermee te rommelen. Wat maakt het nou uit wie er wint? Het gaat uiteindelijk om de gezelligheid die er is en dat die sfeer wordt overgedragen naar de mensen thuis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rommelen met de punten kan weldegelijk interessant zijn voor de programmamakers, bijvoorbeeld om er meer spanning in te krijgen. Niet dat ik beweer dat dat hier gedaan wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay, goed punt Tomaat. Maar dan nog, als je gaat kijken zijn de punten voor de ronde met het rad wel goed verdeeld. Als kijker kan je dit nagaan omdat je kan (na)kijken of de gegeven antwoorden inderdaad correct zijn. De ronde met het rad daarentegen zou, in theorie, wel mee gesjoemeld kunnen zijn. Toch zou het niet logisch zijn, gezien met de laatste ronde er 100 punten opgehangen worden, waarmee degene die die draait het spel domweg wint. Niemand heeft ooit zoveel punten verzameld in de voorgaande rondes, of in ieder geval: er zijn nooit scores geweest die >100 uit elkaar liggen.
De getallen van het rad van 'Ik hou van Holland' zijn al gauw 20+ dus het kan inderdaad dat jij dat extreem hoog zijn. Maar ik denk dat het niet nep is hoor. Maar inderdaad wat mijn voorganger al zei, is dat je het niet met zekerheid kan weten. Het is namelijk toch tv.
Maar het is een familie programma dus ik denk dat het niet nep is.