Ik ben op zoek naar een comedian die ongeveer 2 jaar geleden een keer op tv was. Weet iemand wie ik bedoel? (zie uitleg)

Hij was ongeveer 2 jaar geleden op comedy central. Het was een donkere, flinke man. Wat ik me van zijn show kon herinneren was dat hij ontzettend vrouw onvriendelijk was in deze show. Het was gewoon een optreden van hem. En het was niet iemand van de bekende mensen zoals Martin Lawrence, Eddie Murphy, Chris Rock, Chris Tucker. Sindsdien heb ik hem niet meer kunnen vinden maar ik weet wel dat ik de 5 minuten die ik gezien hem me echt kapot heb gelachen. Mocht iemand het zich wel herinneren of weten wie ik bedoel dan hoor ik dat graag:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In welke taal trad hij op?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken er een paar:
Najib amhali
Jochem meijer Maar ik weet niet of je hun bedoelt zelf vind ik ze wel geniaal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn wel hele lichte negroïde mensen dan.

Het beste antwoord

Patrice O'Neal?