Weet iemand hoe dat oude vrouwtje heet met panterprints en een sigaret, die weleens voorbij kwam bij jensen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik denk dat je Nel Veerkamp bedoelt
Werd soort van bekend via Man bijt Hond.

Ze is overigens inmiddels overleden. ( misschien bedoel je haar dochter, die lijkt op haar maar is nog niet overleden )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waren wij even op de seconde gelijk :-) + voor het juiste antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ty, en jij ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij gaf aan 01 seconde geleden bij ons beide. De dochter draagt volgens mij nooit tijgerprints dus het moet zeker Nel zijn die de vraagsteller bedoelt :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haal mijn antwoord wel weg, anders staat er straks weer een rijtje met 10 antwoorden terwijl het juiste antwoord er al staat :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
had niet gehoeven hoor, tegelijk is tegelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u wel!