Moeten de uitzendingen op bijna alle kanalen over sexgedoe afgeschaft worden?

Dit naar aanleiding van mijn vorige vraag die net verwijderd is

Toegevoegd na 28 seconden:
Ik erger mij er namelijk dood aan

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ja, op bijna alle. Het is allemaal dezelfde rotzooi dus dat kunnen ze wel op één kanaal uitzenden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

nee natuurlijk niet er zijn mensen die dit wel graag zien
als het aan mij ligt mogen ze ook al het voetbal van tv afhalen maar ik weet dat er veel mensen zijn die wel graag voetbal zien
als ik iets op tv niet wil zien kijk ik wel een andere zender
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor kijk maar discovery / animalplanet/ nat geo
daar zie je hooguit een aap neuken
Nee... Daar draait een deel van de Nederlandse economie op...

En je mag de tv 's nachts uitzetten hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het een goede of slimme optie om iets te doen waar je je aan gaat ergeren? Ga dan bijvoorbeeld borduren zou ik zeggen...
Ja. Alle commerciële zenders zenden deze meuk uit.
Ze zijn daarmee begonnen toen de belspelletjes verboden werden.
Daar waar die omroepen leuke en interessante programma's kunnen herhalen kiezen ze voor het geld over de rug van de eenzame man, die vast wel bedrogen wil worden.
Omdat de omroepen uit mogen zenden wat ze willen, is hier niets aan te doen. Er zit gelukkig een knop aan.
AWM
14 jaar geleden
Ja graag, 's avonds na een bepaald tijdstip wordt je er mee doodgegooid, maar het zal wel te veel opleveren om er mee te stoppen. Maar als ik 's nachts eens niet kan slapen vanwege een rugkwaal en ik even ter ontspanning tv wil kijken, zap ik mij een ongeluk langs allerlei schaars geklede dames met hete nummertjes yak. Ik heb er bijna een sms duim van, van mij mogen ze direkt van de buis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet kijken is niet ergeren!
Zolang er bij een zeker gedeelte van de bevolking kennelijk behoefte is aan dergelijke 'informatieve' uitingen, die overigens geen kwaad kunnen, lijkt mij dat ingrijpen niet mogelijk is. Het afschaffen zou van de commerciële zenders zelf uit moeten gaan. UIT!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap het probleem niet. Sowieso kijk ik rond het tijdstip waarop deze reclames zijn, geen tv. Mocht dat toch een keer gebeuren dan kan je sowieso naar de publieke omroep kijken. Maar meestal heb ik daar geen eens zin in en luister ik liever radio en lees een krant als ik bijvoorbeeld een keer vroeg weg moet. Je kan ook nog internet tv kijken als je daar echt de aanbedwingbare behoefte voelt om rond 3 uur 's nachts tv te kijken. Zo veel opties die je hebt, dus om je daar dan aan te ergeren begrijp ik niet echt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,lekker laten staan,gewoom niet naar kijken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee.
Er zit een knop op je tv,
Die helpt je zo uit de puree...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en Doris Day?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die doet niet meer mee!
Ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen prettig is om te zien.
Het is wel wat overdreven om het inderdaad op alle kanalen tegelijk te doen.
Ze kunnen best op een van de zenders een goede film uitzenden of een serie herhalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, je moet de knop omzetten, bij de TV en bij je zelf misschien ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee.
Als je je er "dood" aan gaat ergeren (waarschijnlijk niet letterlijk) dan ligt dat aan jezelf. Zet de commerciële zenders af, en kijk naar de publieke omroep, belgië, cnn, animal planet, enzovoorts.
Of wat je natuurlijk ook kan doen: koop de complete box van een leuke serie (friends ofzo) en dan heb je altijd wat om te kijken als er 's avonds niets op tv is.