hoe kan je Thuiscoach voice?

Hoe doe je dat en waar. op je mobiel

Toegevoegd na 26 minuten:
Maar hoe heet de app

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Dowloaden in de market of appstore. En dan raden bij welk team het talent komt of niet. En ik geloof dat je voor de uitzending fragmenten van de talenten kunt beluisteren en dan de i want you button gebruiken.

Toegevoegd na 20 minuten:
Ik weet niet of je android hebt? Maar anders op deze pagina. Klik op android.

Toegevoegd na 22 minuten:
En voor iphone hier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kun het ook gewoon op www.thevoixeofholland.nl doen ( heb ik vanmiddag namelijk ook gedaan) . Maar wat de gene boven mij ook zegt je kunt ook een app dowloaden . Veel suc6 ! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps verkeerd getypt bedoelde : www.thevoiceofholland.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.thevoiceofholland.com/tvoh-specials/thuiscoach/ Deze dus.