Wie spreekt het reclamespotje in van de "fastfit strijkplankhoes"?

Vaak zijn het bekende stemmen die reclamespotjes inspreken. De stem van een specifiek spotje boeit me echter omwille van de nogal bijzondere uitspraak.

Het gaat om het spotje voor de "FastFit Strijkplankhoes" die bij Blokker te verkrijgen is. Enig idee wie het insprak?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je deze reclame?
http://www.jmldirect.com/Fast-Fit-Strijkplankhoes-PNLI9099/
klik op 'Play Video' op deze site.
Ik vind de stem namelijk helemaal niet zo bijzonder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het gaat duidelijk niet om dit spotje. Wel om het Vlaamse spotje van hetzelfde product. In de Vlaamse versie heeft de stem een bijzonder accent.

Antwoorden (1)

Ik denk dat je Fin Poncin bedoelt... Als het goed is spreekt hij reclames in voor JML producten die bij de blokker verkocht worden... Ook sprak hij een radio reclame in voor een bepaalde schone brandstof van BP. Ik herken z'n stem want ik heb met hem samen gewerkt. Hij is een acteur...