Hoe het die tekenfilm met een hond die van chocoladekoekjes houdt?

Die tekenfilm was vroeger op tv en ik kan nèt niet op de naam komen. Het gaat over een hond die bij een gezin woont en verslaafd is aan chocoladekoekjes. Weet iemand hoe die heet?

Toegevoegd na 15 minuten:
nee het was geen scoobie doo, het was een andere serie, volgens mij heette die hond mustie of moestie ofzo, maar als ik daarop google krijg ik niks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Musti bestaat wel maar is een kat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat weet ik, maar volgens mij was de naam van die hond in die richting ofzo, ik weet het niet zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goofy?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ook niet, het is volgens mij niet van Disney of Looney Tunes

Het beste antwoord

Mutley misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Muttley

Andere antwoorden (2)

Scooby Doo bedoel je waarschijnlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
scooby doo ?? Die doet alleen maar lekkere koekjes eten en met zijn gezin op jacht ?