Hoe kan ik digitale TV ontvangen met een Samsung DCB 9401R op mijn studentenkamer?

Ik heb dus mijn Samsung kastje meegenomen vanuit mijn oude huis in Harderwijk naar mijn kamer in Arnhem.

Nu heb ik hem aangesloten, maar geen één zender werkt.
Nu moet je blijkbaar je frequentie en een netwerk ID invoeren, maar welke heb ik nodig? En kan ik het wel überhaupt ontvangen hier? Geen idee welke provider ze hier hebben.. maakt dat uit?

Bij het begin had hij helemaal geen signaalsterke.
Nu heb ik dit ingevoerd:
netwerkID:43142
freq: 164.00
Gelderland (HE Zevenaar)
http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/netwerktabel.shtml

en nu heeft hij wel een redelijk sterk signaal, maar hij kan nog steeds geen enkele zender vinden.

Ik snap er helemaal niks meer van!!!!
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, zodat ik vanavond nog mooi gewoon voetbal kan kijken!

Gr.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Gewoon lid worden van de provider van de gemeente Arnhem (volgens mij UPC) en dan de instellingen van deze provider invoeren op je ontvanger. Succes!