Als je een tv wilt kopen van circa 1100 euro kun je dan nog korting bedingen?

Bij een Media Markt of BCC bijvoorbeeld??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zoek mensen die hier ook ervaring in hebben. Proberen kan idd altijd maar fijn om te weten als het anderen iig is gelukt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had laatst een nieuwe monitor nodig, en stond te kijken bij Dixons. De verkoper vroeg of ik deze wel mooi vond? Ik: mooi wel, alleen de prijs vind ik niet zo mooi. Toen deed hij er uit zichzelf gelijk 10% van af, en of ik hem dan mooier vond? Die heb ik natuurlijk genomen :-)

Antwoorden (9)

Bij media markt kan het sowieso, bij BCC weet ik niet zeker. Ze zullen aan de kassa zeggen dat ze het niet mogen doen (de kassameisjes hebben daar geen bevoegdheid voor), maar dan moet je even met de manager spreken... Nee heb je, ja kun je krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal id winkel dan uiteraard bij de verkoper /manager laten informeren maar bij media markt dus sowieso top
Utrecht
12 jaar geleden
Als je bij de kassa staat heb je je keuze al gemaakt. Zou hem dan zonder korting nog terugleggen?
Als je korting wilt moet je dit vooraf met de verkoper onderhandelen en je door de korting laten overtuigen om te kopen.
Als je voor de laagste prijs gaat, ben je over het algemeen bij internetwinkels veel goedkoper uit. Mediamarkt is helemaal niet zo goedkoop als ze je willen doen geloven.
Proberen kun je het altijd! De winstmarges zijn zodanig dat er meestal wel iets van de prijs af kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap ik dat proberen kan maar ben benieuwd of mensen hier ervaring in hebben
Tuurlijk kan je dat proberen,spreek een verkoper aan van de afdeling,niet bij de kassa vragen want dat lukt zeker niet.
Gewoon brutaal zijn,als je zegt dat je naar een andere winkel gaat dan zijn ze meestal wel bereid om nog iets van de prijs af te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon vraagen en lukt het niet er zijn meerdere zaken
Vraag of er wat van de prijs af kan
Nee helaas dan ga je naar zaak 2 zuk 6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij lukte het op de volgende manier:
De verkoper vroeg mij: Kan ik u ergens mee helpen. Ik zei: ik denk het niet, want u wilt de tv toch niet leveren voor de prijs die ik op internet heb gezien. Hoe hoog was die dan? Ik heb hem gezien voor € 1000! Wacht u maar even en de verkoper liep naar de chef. Even later: dat is geen probleem hoor meneer, daar willen wij de tv ook wel voor leveren.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via kieskeurig site de goedkoopste winkel uitkiezen. Let op een winkel geen webwinkel. En dat printen en meenemen. Bcc gaat met die prijs mee. Zelfs als je binnen veertien dagen nog een goedkopere vindt dan krijg je het verschil terug. Persoonlijk heb ik zo al honderden euro's verdiend de laatste jaren. Let op. De winkel waar je je artikel goedkoper vindt moet wel een winkel met een voordeur zijn. Zo zijn de regels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan bijna altijd korting bedingen bij zulke bedragen. Niet verlegen zijn, gewoon die korting binnenhalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het altijd vragen in de vorm van een accessoire die je zo wie zo erbij wilde kopen kun je vragen of deze bij de koop is inbegrepen.
Gewoon proberen.
Niet geschoten is altijd mis.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zou bijvoorbeeld een module kunnen zijn .
12 jaar geleden
je moet overal op afdingen! een nee heb je, een ja kan je krijgen..

plus probeer het eens bij de AH, kan je lachen