Hoe kan ik de Telegraaf-actie van Eredivisie Live opzeggen bij Ziggo?

Ik wil graag het abonnement stop zetten, zodat ik daarna niet meer hoef te betalen. Ik heb de Klantenservice al gebeld, maar die konden me niet goed helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik heb de brief 22 augustus gekregen. Op de site is niet duidelijk hoe je kan opzeggen voor dit onderdeel. Maar bellen met 1200 gaf uitsluitsel. Goed luisteren naar het keuzeprogramma, en je komt bij de medewerker terecht die de opzegging noteert. Ik krijg hiervan schriftelijke bevestiging. Eitje, dus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je ontvangt hier een brief over! (wij hebben de brief deze week gehad :) )

Volgens mij moest je een brief sturen naar Eredivisie live (geen mailtje!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker niet naar Eredivisie live! Je extra pakket is bij Ziggo!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Excuus, dat klopt helemaal.
Maar bij de telegraaf actie moet je een brief ontvangen hebben over het eventuele opzeggen (misschien krijg je deze nog)