Zouden de makers van South Park toestemming vragen / nodig hebben om persoon X eens een keer goed te kakken te zetten in de gelijknamige serie?

Of wordt die persoon een leuk zakcentje toegeschoven worden als compensatie? Ook al is het satire met een vette knipoog, sommige mensen worden goed voor schut gezet XD

Toegevoegd na 3 minuten:
Correctie: Of wordt die persoon een leuk zakcentje toegeschoven als compensatie?

En hoe vul je nou goed trefwoorden in? Heb South Park als trefwoord gebruikt, en nu staat er bij trefwoorden Park South

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb begrepen dat Tom Cruise geprobeerd heeft die scientology aflevering tegen te houden (wat uiteindelijk niet gelukt is) en zo zullen misschien meer mensen niet geflatteerd zijn van hun ongevraagde? aanwezigheid in de serie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, sommige mensen zullen vast wat proberen aan te vechten, maar ze hebben haast geen poot om op te staan. Vrijheid van meningsuiting.

Het beste antwoord

Nee dat hoeven ze niet te vragen en dat gaan ze ook vast niet doen, een zakcentje toeschuiven zullen ze helemaal niet aan beginnen. Al deze mensen zijn bekende persoonlijkheden en die mag je meestal persifleren, behalve Mohammed dan, dan krijg je weer andere problemen namelijk.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dat je trefwoorden niet op volgorde staan maakt niet uit, trefwoorden zijn om het zoeken te vergemakkelijken, dan maakt het ook niet uit in welke volgorde je het zoekt.