Hoe heet deze serie op Nederland 3?

Een Duits gezin waarvan de vader en de zoon en dochter Turks of Marokkaans zijn. De Duitse moeder heeft ook een dochter en ik geloof ook een zoon. De kinderen kunnen niet goed met elkaar opschieten maar op een gegeven moment worden ze verliefd en allemaal moeilijk moeilijk. Ik vond dit zo'n leuke serie! Hoe heet het ook al weer. Een jaar geleden nog op tv volgens mij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
3.9K

Antwoorden (2)

ooh die is echt leuk! Die kijken we altijd op school tijdens Duits! Die serie heet 'Türkish für änfanger' oftewel 'Turks voor beginners'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Turkisch fur Anfanger, in het nederlans ook wel Lena en Cem. Je kan de afleveringen trouwens bekijken (bijna allemaal met ondertiteling!) op www.lenaencem.nl