Azijn, verwarm het een beetje, doe het op een doek en vegen maar. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook van die niet weg te krijgen strepen op het beeld, idd ook op mn plasma en niet op mn veel oudere ouderwetse tv-tje in de slaapkamer.
Ik ga het morgen gelijkproberen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nona, laat het ff weten als het werkt, Thanks!
Spuit een beetje scherm reinigingsvloeistof op je scherm, laat het vervolgens even intrekken. Gebruik een zachte microvezeldoek om het scherm schoon te maken. Mocht dit niet tot resultaat leiden, probeer het dan met een heel klein beetje ovenreiniger (een heel klein beetje op een vochtige doek).
Hopelijk is je scherm op deze manier weer snel schoon! Bij mij werkt het perfect!