Weet iemand welk programma ik bedoel en waar ik het kan kijken?

Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden een extreme make over programma zag dat, als ik me niet vergis "De Zwaan" hete. Het was een Engelstalig programma over van die hele lelijke dikke vrouwen die in 3 maanden werden omgetoverd tot een soort supermodellen. Ik weet het, heel fout maar wel heel leuk om te zien! Weet iemand welk programma ik bedoel en waar ik het kan terug vinden? Of weet iemand een soort gelijk programma?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Dat programma heette The Swan!
Gegoogled: extreme makeover the swan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het rtl programma Extreme make over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dat komt toch niet meer op tv?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat klopt
Het programma heet 'The Swan' en werd in de VS door Fox uitgezonden. Ik heb geen idee of je het nog ergens terug kan vinden, maar google oid kan hier waarschijnlijk wel mee helpen.