Hoe heet dit programma?

Hallo :) Ik ben nu 15, en ongeveer 5 jaar geleden keek ik wel eens een kinderprogramma op nederland 3, maar ik ben de naam vergeten. Het ging over een groep konijnen op een heuvel, en de naam was iets met pfeiffer, alleen spelde je dat anders. (dus niet als die ziekte) Het was iets van "Rabbits of pfeiffer hill" maar ik weet het niet precies meer, en ik kan niks vinden op google of wikipedia.
Wie weet dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Het beste antwoord

De Engelse titel is Watership Down en is met een film begonnen. Vond ik een erg zielige film en er werd ook een liedje bij gezongen door Art Garfunkel met een clip van die film. Die heette Bright Eyes.

Er is ook een TV-serie van.

Toegevoegd na 23 uur:
Update:
Zie dat er ook een Nederlandse wikipedia beschrijving over is. Die is niet zo uitgebreid als de Engelstalige. In de Engelstalige staan ook alle karakter die spelen in de serie. Er zijn ook 2 boeken waarop de film en de serie zijn gebaseerd: http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterschapsheuvel en http://nl.wikipedia.org/wiki/Verhalen_uit_Waterschapsheuvel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

is het niet: ''waterschapsheuvel''

Dat vond ik vroeger ook zo leuk :P