Wie weet waar ik een commercial uitgezonden op Discovery in oa 2002 kan downloaden.

De commercial ging met flistende beelden, net of je heel snel door een stad ging, dwars door muren heen. Volgens mij waren er 2 versies, en ervan eindigde in een kerk met een biddende dominee. Ik kan hem zelf niet vinden op youtube

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en die andere hoe eindigde die?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen idee, mijn zoon keek er als baby van een paar maanden altijd gebiologeerd naar, als het muziekje kwaam probeerde hij altijd meteen de tv te zien, ik wilde het hem nu eens weer laten Zien om te kijken of hij het nog leuk vindt.

Het beste antwoord

Ik heb hem vast nog wel ergens op een videotape staan. Moet dan wel even zoeken . Ik heb erg veel opgenomen van Discovery toen ze wat serieuzere programma's uitzonden. Hoewel "How it is made " en "Ray Mears " zijn wel serieus.
Dan wil ik hem wel op een DVD'tje branden en naar je op de post sturen.

Maar eerst zoeken ? Zeg het maar ?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik bedoel wil je dat ik ga zoeken naar de commercial ? Zeg het maar ?