Desperate housewives
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gooische vrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Everwood (over een arts die weduwnaar is, met zijn puberzoon en jongere dochter, die in een dorp komen wonen; prachtige serie!)

Toegevoegd na 38 minuten:
(Bedankt voor de tip Fynnya)
Ook (maar niet gemakkelijk te krijgen op dvd) "Once and Again" en "Dertigers'; prachtseries!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sisters. Is al weer van een tijdje terug...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O ja!! Wat was dat een prachtige serie! En "Dertigers" was ook zo mooi. En "Once and Again"!! Helaas zijn al deze series niet of nauwelijks op dvd te krijgen. Everwood gelukkig wel :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Emma: Ik zou je een plusje geven voor Once and again, maar dat gaat niet als je het alleen als reactie neerzet en niet als antwoord ;)
Probeer Absolutely Fabulous! Is al een vrij oude serie, maar erg leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Army Wives.
Eigenlijk een heleboel series van HBO (Amerikaanse producent).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rozegeur & wodka lime!! Erg leuk. Helaas niet meer op tv. Maar wel op dvd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mcleods daughters
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meiden van de Wit.

Toegevoegd na 2 dagen:
Julia's Tango
12 jaar geleden
Gossip Girl, Sex and the City,
Bronnen: