Wie was er vandaag bij de Oprah show?

Ik zette de tv pas tegen het eind aan, en kon het in de programmagids of op de EPG niet terugvinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oprah is toch al gestopt? Dat betekent dan waarschijnlijk dat dit een herhaling is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, lekker nuttige info C4th. Ze bedoelt natuurlijk wie er te gast was in de uitzending die zojuist op tv was. Herhaling of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
joh...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik bedoelde inderdaad de herhaling...Ik dacht dat de laatste afleveringen nog niet in Nederland te zien zijn geweest, in ieder geval niet integraal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat programmagidsen bij herhalingen minder goed bijgewerkt zijn dan bij originele uitzendingen. Bij herhalingen plaatsen ze vaak geen gegevens in de gids, omdat ze dan net zo makkelijk een andere uitzending erin kunnen zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@j0ve, daarom zit het ook bij reactie en een reactie hoeft niet altijd nuttig te zijn.

Het beste antwoord

David arquette de exman van Courtney Cox' met een zielig verhaal over zijn leven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohja die was verslaafd aan vanalles he? Nee die Courtney die is normaal, ik zag pas geleden Scream 4 (ultiem slechte film), daarin zie je wat Courtney voor een enge siliconen robot is geworden. brrrrr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ze zijn allebei vreemd, thats Hollywood brengt het vreemdste in een mens naar boven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, Courtney was alleen leuk in Friends, en zelfs daar vind ik haar het irritantst. :p