Op zoek naar Koekeloere liedje: Lekker, wie weet een bron?

Nostalgie: Rond 1999 was er een liedje in het kinderprogramma koekeloere dat ging in de trant van 'alles vind ik lekker, behalve bloemkool, lof en spruitjes, bruine bonen, gebakken uitjes....' ik zou de tekst en/of de video wel willen hebben...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Dat kinderprogramma Koekeloere werd uitgezonden door Teleac.
En ik vermoed dat de tekst is geschreven door Lieneke Dijkzeul.
Je zou misschien een oproep kunnen plaatsen bij marktplaats of een andere site.
Er zal vast wel iemand zijn die deze tekst heeft of jou een videoclip kan bezorgen.
Succes ermee.