Mijn jvc tv gaat niet aan en het rode lampje blijft knipperen. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Het is een Breedbeeld Interiart tv.

Toegevoegd na 50 minuten:
Hem aanzetten via de tv zelf helpt niet en via de afstandsbediening ook niet helaas. De stroom eraf halen heb ik ook heel lang geprobeerd maar dat is helaas ook niet gelukt. Bedankt voor de antwoorden

Toegevoegd na 2 dagen:
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.8K

Antwoorden (3)

bij mijn panasonic moet je lang een knopje ingedrukt hoiden en dan wordt hij groen knipperet en dan gaat hij aan.
Probeer dat maar effe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je de T.V. aanzetten met de afstandbediening? Mogelijk is de batterij leeg/zwak. Probeer het eens op de T.V. zelf.
Haal eventueel de stroom(spanning) van de T.V. af, door de stekker uit de wandcontactdoos te halen. Een paar minuutjes wachten en dan weer de stekker er in. Bij een eventuele storing kan de T.V. zich op deze manier resetten.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
laten we niet van het ergste uitgaan! :p
jc54
12 jaar geleden
Wat is er erg aan een lege batterij? Of een storing die je kunt resetten door er even de stroom af te halen?
Ken het probleem met mijn Samsung. Probeer de stroom er eens helemaal vanaf te halen gedurende 10/20 seconden. Ben benieuwd of het werkt bij je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij samsung tv werkt dit inderdaad (spreek uit ervaring)