Op welke site kan ik "iParty with Victorious" van Victorious en iCarly kijken?

Ik ben die aflevering al een tijdje aan het zoeken, maar ik kan hem nergens vinden. Als het zou kunnen in het engels met ondertiteling. Op youtube kan ik hem alleen maar vinden zonder ondertiteling in het engels. Dan kan ik hem niet volgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
6.1K

Antwoorden (2)

Ik heb alleen deel 1 voor je gevonden (al duurt ie wel ruim een uur), maar deze is ook Engels zonder ondertiteling. Ik denk eerlijk gezegd niet dat je mét Nederlandse ondertiteling op internet gaat vinden...

http://www.novamov.com/video/3cit8h68xupda
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Youtube. Wel in delen, en in het engels, maar je kunt wel veel van die series kijken.