serie over een aangespoeld meisje. weet iemand de naam?

het gaat over een stadje. op een dag wordt er een meisje aangespoeld (een mooi blond meisje) en ineens gebeurden er rare dingen. zij vindt later uit dat ze duivels is. tot zo ver heb ik de serie gezien. ik ben de naam kwijt :( en wil heel graag deze serie weer zien. ik geloof dat ze het uit zonden op net5 in 2007/2008 zo iets. ik hoop dat iemand me kan helpen!! :D Groetjes suus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (4)

Twin Peaks?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aponi
12 jaar geleden
nee dit is hem niet. De serie die wordt gezocht is korter geleden uitgezonden, best laat op de avond.
Aponi
12 jaar geleden
Wat ik er nog van weet is.
Ze spoelt aan op het strand en is haar geheugen kwijt. Dan wordt ze opgevangen door een familie waarvan 1 ouder dokter is. De zoon wordt in de serie verliefd op haar. Dan komt ze er achter dat haar vader een duivel is en overal waar zij komt gebeuren ongelukken. Vooral met mensen die haar in de weg staan of tegenwerken. Haar vader wil haar inpalmen om haar aan zijn zijde te krijgen.
Misschien is het Point Pleasant
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aponi
12 jaar geleden
Volgens mij is dit hem. In ieder geval wel de serie die ik bedoel
http://www.youtube.com/watch?v=-txKp3F9K1g&feature=related
ik denk dat jij sil de strantjutter bedoeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100 % twin peaks. Dit weet omdat iemand mij zij dat dit een fantastische serie zou zijn. Na hem gekocht te hebben ben ik bij de tweede aflevering gestopt!
*!/#^!!! serie!
Bronnen: