Zitten er daadwerkelijk kooktalenten in Junior Masterchef, of worden ze (buiten beeld) heel veel geholpen en mogen wij dat niet zien/weten?

Ik volg het programma Junior Masterchef Australia op net5 al een tijdje, maar ik kan nog steeds niet geloven dat de soms heel jonge kinderen zulke moeilijke gerechten kunnen klaarmaken, die zelfs "echte" koks soms niet kunnen bereiden. Zit er een addertje onder het gras en worden de kinderen buiten beeld geholpen, of zijn het daadwerkelijk zulke enorme talenten (waarvan ik denk dat ze wel hoogbegaafd moeten zijn, om dit te kunnen)??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Het beste antwoord

Waarom zouden die kinderen het talent niet hebben.
Bij kinderen van rond de 10 die goed zingen wordt ook niet gedacht dat er achter de schermen iemand staat die de hoge of lage tonen even overneemt.
Hetzelfde met jonge sporters of dansers, dat wordt gewoon aangenomen dat dat kan, waarom koken dan niet
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heel vaak zijn het echte kinderen die gewoon kunnen koken ze koken zelfs zou lekker dat de mens het zelf niet eens kan maken. Soms worden ze stiekem geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de gerechten van een chef die ze na moeten maken zit een recept. hun eigen recepten maken ze uit het hoofd