Is het de echte dochter van Robin Williams in de reclame voor Zelda ? (zie uitleg)

Het gaat over een Nintendo spel, en je ziet Robin Williams vertellen over de prinses Zelda. Zijn dochter zit erbij en vraagt...'Verwar je me weer met de Prinses ?'

Dan komt haar naam in beeld (Zelda Williams) en is ze vernoemd naar het spel.

Tot hoe ver deze reclame waar ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Tot op grote hoogte ; zijn tweede dochter heet inderdaad Zelda Rae Williams en is genoemd naar Zelda uit het spel - maar dan in eerste instantie omdat ze het een mooie naam vonden. Een zoontje zou nooit "link'' geheten hebben ;-)

(Zo is in Nederland de naam Ayla een tijdje populair geweest, bij mensen die het boek 'De Stam van de Holenbeer' hadden gelezen. En ach, zo ben ik Marleen genoemd nadat mijn moeder De Kleine Waarheid had gelezen en dát een mooie naam vond, en heet mijn dochter Jip omdat ik als kind Jip Wijngaarden zo vreselijk leuk vond in Anne Frank. Mooie namen die je tegenkomt in boeken, films of series gebruiken voor je eigen kinderen is tamelijk normaal. Je moet toch érgens je inspiratie vandaan halen).

Bovendien is Zelda Rae Williams een fanatiek gamer, dus ook dat deel van het verhaal klopt. Alleen is Zelda - terecht - niet haar lievelingsspel maar........Halo ! (:shock:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weer zo'n - die ik niet kan volgen, +je van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus voor je goede antwoord.

Andere antwoorden (1)

Ja het is haar echt ;)
Robin Williams heeft zn dochter vernoemd naar een spelletjesprinses. Wel lief eigenlijk!