Omdat The Big Theorie (de oerknal) één van de bekendste wetenschappelijke theoriën is en The Big Bang Theory het leven van nerderige wetenschappers schetst.

Niet erg goed gekozen als je het mij vraagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt wel !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een verband, maar zo kun je eindeloos doorgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat dacht je ervan dat de helft van de neergezette karakters nog nooit een big bang op sexueel gebied heeft mogen ervaren
plus de wetenschappelijke big bang theorie en tel dat bij elkaar op en je hebt een leuke naam voor een zeer komische serie

Andere antwoorden (1)

De hoofdspelers zijn nerds, en 'the big bang theory' is nogal een ingewikkelde theorie. Waarschijnlijk ligt daar een connectie.
Overigens heb ik geen bron voor dit antwoord, puur eigen speculatie.

Toegevoegd na 38 seconden:
hoofdrolspelers*