Wie weet de volledige tekst van de reclame van Discovery Channel? het gaat als volgt (ongeveer) ''Als je leeft dan doe je, als je doet dan voel je..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je voelt dan leef je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit al een tijdje met een bloknote naast me, om elke keer weer een paar zinnen erbij te schrijven, omdat ik het zo mooi vind....fijn, om het nu in één keer te kunnen lezen!!

Antwoorden (2)

Het is niet van de discovery channel, maar van de national geographic channel. Ik kon alleen de engelse versie zo voor je vinden, zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De reclame is van National Geographic en de tekst gaat als volgt:

''If you are, you breathe.
If you breathe, you talk.
If you talk, you ask.
If you ask, you think.
If you think, you search.
If you search, you experience.
If you experience, you learn.
If you learn, you grow.
If you grow, you wish.
If you wish, you find.
And if you find, you doubt.
If you doubt, you question.
If you question, you understand.
And if you understand, you know.
If you know, you want to know more.
And if you want to know more, you are alive.
National Geographic Channel, live curious.''