Hoe ziet de binnenkant van een Pokéball eruit?

Je ziet dat de grootste en raarste Pokémon erin passen. Is dit ooit een keer uitgelegd of laten zien? Of is het nog één van de zoveel mysteries van Pokémon? :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.5K

Het beste antwoord

LOOOOOOL Pokemon das lang geleden voor me, zeker 10 jaar.

Ik weet nog dat prof. oak een pokeball liet zien, er zitten allemaal spiegeltjes in die de pokemon teleporteren naar een andere plek waar pokemons opgevoed worden. Soort centrum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat dit klopt, en op enkel plaatjes na is dit tot nu toe het beste antwoord (:

Andere antwoorden (2)

Op deze foto kun je het zien ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Nah, foto...? Tekening bedoel je waarschijnlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tekening, ook goed:P
Hier nog iets gedetailleerder!