Ik wil "Dit was het nieuws" van 4,11 en 18 juni terugkijken, maar als je dit doet via RTL moet je €0,99 betalen. Waar kan ik het gratis terugkijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1K

Het beste antwoord

op youtube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst vond ik het antwoord erg kort door de bocht, maar je hebt wel gewoon gelijk;). Bedankt!

Andere antwoorden (2)

dit kan je doen via de site : www.tvopjepc.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof je het zelf? Daar wordt je gewoon doorgewezen naar RTL, daar heb ik toch niks aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o sorry dat wist ik niet, bij andere programma's kan het wel gewoon.
Dat is erg jammer, maar sinds kort kosten veel programma's 0,99 cent. Als je het via iets anders wilt bekijken, is dat helaas niet mogelijk. Op alle andere sites word je doorgewezen naar rtl.nl.
Er is een kleine kans dat je het misschien kunt downloaden of dat er een seizoenbox komt, maar ik zou het voortaan opnemen of gelijk bekijken als je het wilt zien! :)