Wie kent dit nummer?

Op televisie heb je de italiaanse zender RAI uno.
's Nachts wordt daar een praatprogramma uitgezonden wat Soto voce heet (of iets in die zin). Als het afgelopen is krijg je altijd een nummer te horen van een italiaans zangeres.
Weet iemand wie die zangeres is en hoe dat nummer heet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken dat programma ook (Sotto Voce), hoewel het lang geleden is, dat ik het voor het laatst gezien (geen Raiuno meer). Helaas weet ik niet de naam van de Italiaanse versie, maar als ik het me goed herinner, heeft Shirley Zwerus in 1981 een Nederlandse versie gehad, genaamd 'Heel Even' en deze later ook nog met Gerard Joling opgenomen. Ik dacht dat die pianiste uit dat programma veelal 'Amore' zong in het refrein. Misschien kun je er iets mee?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het iedere keer de zelfde zangeres en hetzelfde nummer? Ken je misschien een paar woorden die erin voor komen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist HDNW dat klopt er is ook een nederlandse versie van.
Ik heb eerder ook wel eens gezocht op iets van amore maar kon niets van betekenis vinden.

Het beste antwoord

Raar, heb even aan een paar vrienden uit Italie gevraagd en die zeggen dat het geen vrouw is, maar een groep (zonder vrouw):
Avion Travel - Dormi e sogna

Ze zouden er nog eens naar kijken en dan laten ze me het horen.

Toegevoegd na 1 uur:
Het liedje moet "Ancora" heten en wordt gezongen door "De Crescenzo" (2e link)
Dit nummer is in Italie door veel verschillende mensen vertolkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb van een reactie van HDNW begrepen dat dit al weer wat ouder is. Kan ook wel kloppen want het is ook al weer ff geleden dat ik het heb gezien. Misschien kunnen jouw vrienden er wat mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja sorry was de onderste link ff vergeten. Dat is hem.
Indeed geen vrouw maar wel de goeie. Hartstikke bedankt. Ik kan je nog geen punt geven anders had je hem gekregen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat van die punten is geen probleem, onthoud mijn naam maar voor de toekomst. Als jij geen punten kunt geven, zal ik jou een punt geven voor je vraag. Vind die zoek vragen altijd wel leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is lukt het nu wel dus bij deze +1 punt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je was de enigste met het juiste antwoord dus dat is niet moeilijk kiezen.
En eh, bedankt!!