Waar zijns soaps & series goed voor?

Toegevoegd na 49 seconden:
Waar zijn soaps & series goed voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

He is entertainment, het is leuk om te kijken (als je er van houd).

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt je inleven in het verhaal en de personages, of even het gevoel krijgen dat je ergens anders bent.
Soms is het humor, soms is het drama, soms real-life (zoals Big Brother).
Mensen vinden het over het algemeen leuk om de (fictionele) levens van anderen te volgen.
Kimath
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Vermaak, je hebt wat te doen in je leven. Voor de acteurs: geld verdienen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn mensen die van soaps houden en er zijn mensen die zich aan ze irriteren of er gewoon niet van houden, voor de mensen die er van houden zijn er soaps. Ze zijn goed voor de acteurs, actrices en de regisseurs. Meestal heeft een aflevering een open einde zodat degene die gekeken heeft nieuwschierig wordt, hoe dom de soap ook is, dan kijkt hij verder en verdient de regisseur/acteur zijn brood.. :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om even je verstand op nul te kunnen zetten.. Gewoon lekker kijken, ook al weet je van soaps dat het totaaaall niet realistisch is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor vermaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een soap is bedacht in Amerika door een zeep fabrikant.
(vandaar ook soap (sop)
Omdat er vroeger veel huisvrouwen waren zonden ze rond een bepaalde tijd een soap zodat de huisvrouwen even konden rusten na het poetsen en wassen. In die soaps kwam sluik reclame van bijv. wasmiddel voor. Zo trokken ze de goede doelgroep. En zag iedereen die wasmiddel en wilde het ook hebben. De fabriekant had 2 vliegen in een klap, Een veel bekeken programma en verkoop van was(/poets)middel.

Geleerd op school :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve vermaak, behandelen ze ook wel belangwekkende thema's, als bijvoorbeeld homosexualiteit, anorexia, kanker e.d..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun daar werk van acteren en acteur en Figurant krijgt wel geld verdienen