Down met Johnny Rocks 14 Juni

In de aflevering van dinsdag 14 juni, draagt Johnny de Mol, diverse kleding van het merk DEUS (dEUS?) zo betrof het een t-shirt met een doodshoofd en een truckercap,

heeft iemand enig idee waar ik dit merk zou kunnen krijgen (online?) heb al op meerdere termen proberen te zoeken o.a deus, dEUS, DEUS ex machina maar krijg enkel muziek en games te vinden, wie weet waar ik het kan vinden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Deus ex machina is een Australisch kledingmerk, maar er is ook een Belgische band die dEUS heet, dus het kan ook een bandshirt geweest zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien staat dat t-shirt op de volgende pagina ,anders gewoon contact opnemen met deze website:

http://www.zazzle.nl/deus+tshirts

Kan natuurlijk een model zijn,uit de collectie van vorig jaar.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze staat op de 3e pagina :

http://www.zazzle.nl/dood_hen_allen_t_shirt-235300867914972183