Hallo ik heb kabel tv van upc aangevraagd, weet iemand misschien hoelang het duurt voordat ik tv kan kijken? Iemand ervaring

Upc streeft erna om binnen 10 dagen aan te sluiten maar heeft iemand ervaring mee hoelang precies?
Vandaag 5 juni aangevraagd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Komende week staat de postbezorger met het pakker aan de deur....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Binnen 10 werkdagen je geeft je eigen antwoord al. Iedere dag eerder is meegenomen.

Als je niet zo lang had willen wachten had je Digitenne moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben niets dan ellende met UPC gehad, na 19 (!!) weken van heen en weer bellen hadden we het nog niet..we hebben uiteindelijk de hele boel gecanceled en zijn overgestapt naar KPN, wat binnen 5 dagen in huis was en nog werkte ook!! Nooit en te nimmer willen we nog iets met UPC te maken hebben!!