niet.

De laatste aflevering van de laatste serie (4) is vorig jaar 14 april uitgezonden in Amerika. De kijkcijfers waren erg omlaag gegaan en dus is er een einde aan de serie gemaakt.

Toegevoegd na 21 seconden:
en met serie bedoel ik seizoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is het seizoen niet afgelopen?? Want op de laatste aflevering ging haar beugel eruit enzo... Dus ik denk zelf dat het is afgelopen want ze is niet meer 'ugly' Betty.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk zelf alleen maar via internet, maar wel aan de hand van de schema's van Net5. Deze serie is inmiddels geeindigd voor zover ik weet. sorry....