Komen de lama's ooit nog terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en ik hoop het wel :)
denk alleen dat het niet zal gebeuren....

Antwoorden (5)

Waarschijnlijk niet nee , ze vonden het zelf welletjes geweest en daarom zijn ze gestopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is heel goed mogelijk... Take that is ook weer terug, het kan dus alle kanten op..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het niet omdat ze er zelf mee gestopt zijn, ik kan je wel aanraden te kijken naar ''Whose line is it anyway''.
Dat is het originele progamma waar de lama's op gebaseerd is, naar mijn mening ook veel leuker.

http://www.youtube.com/watch?v=SopVIc4SCFo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee de lama s zijn uit elkaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoorde laatst op tv Ruben Nicolai zeggen dat hij openstaat voor een comeback, mits het in de oude bezetting is en BNN voldoet aan de voorwaarden. Overigens treden de lama's ook nog op in Artis.