Hoe komt men aan de schatting van het aantal kijkers van de bruiloft van William en Kate

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (4)

Soortgelijke dagen worden altijd in een x aantal landen bekeken door zoveel mensen. Ze vergelijken het daar dus mee, en maken een schatting. Het is en blijft een schatting. Dus kunnen er veel meer of minder zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit de dikke duim. Dat kan niemand weten. Iemand heeft er een gooi naar gedaan en gepubliceerd en nu praat iedereen dat na.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een optelling van alle landen waar mensen kunnen kijken. Nederland telt dus mee van 16 miljoen mensen. Maar dit betekend niet dat er ook daadwerkelijk 16 miljoen of in totaal 2 miljard mensen kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is wereldwijd wel zeer grote belangstelling voor dit huwelijk. Het Britse koninklijk huis is erg populair, en bovendien is Elisabeth niet alleen koningin van het Verenigd Koninkrijk, maar ook van Canada, Australie, Nieuw Zeeland en nog zo’n 15 andere kleinere (ei)landen.
In die landen zal de belangstelling zeer groot zijn, evenals in Amerika en Europa. men gaat er ook vanuit dat er in de rest van de wereld ook massaal gekeken gaat worden.
Daarom denk men dat de kijkcijfers heel hoog zullen zijn bij dit huwelijk.
Maar schattingen zijn schattingen, denk ik dan maar.