Weet iemand of er nog een nieuw (6e) seizoen komt van Dexter en zo ja wanneer?

Daarmee bedoel ik Dexter de moordenaar en niet Dexter de kinderserie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ja die komt in de loop van dit jaar.
Er gaan geruchten dat dat 25 September wordt, aangezien de vorige delen ook de laatste zondag van September begonnen.

Season 4- September 27th 2009
Season 5- September 26th 2010
Season 6- September 25th 2011??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dattie komt is zeker!
Wanneer? Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar wel in 2011!
Nog even wachten....