Gasten in tv programma kussen elkaar..?

Nu bij 'laat ze maar lachen' op RTL 4 ook weer... De gasten komen een paar minuten na elkaar op en begroeten elkaar kussend. Terwijl ze elkaar achter de schermen allang gezien hebben!! Waarom doen ze dan alsnog alsof ze elkaar een lange tijd niet hebben gezien..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zat me dat net ook af te vragen
Slaat compleet nergens op. Het is echt nep

Antwoorden (5)

Voor de show dan waarschijnlijk? Dan lijkt het net alsof ze dikke vrienden zijn. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze elkaar alleen maar een handje geven ziet het er een beetje raar uit. Ongezellig, er moet een leuke sfeer zijn voor de camera. Dit is overigens geen waardeoordeel maar men vindt dit nu eenmaal normaal zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen, kom eens langs in 't Gooi. We 'airkisses' elkaar de hele dag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
?!
Dat is echt voor de show.
Stel je eens voor: er komen gasten op en die gaan meteen zitten zonder de andere gasten aan te kijken omdat ze elkaar toch al hebben gezien achter de schermen. Ziet er niet uit toch? Lijkt net of ze ruzie hebben.
Of ze komen op en zeggen":"Hoi" tegen elkaar omdat ze toch wat moeten zeggen. Dat is ook raar.
Nee, dan is het beter, en ook voor de show om elkaar maar weer even hartelijk te begroeten, en in Nederland en in heel veel andere landen,hoort daar de (lucht)kus bij.

Er is ook nog een heel klein kansje dat ze elkaar nog niet gezien hebben omdat ze in verschillende schminkkamers zaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Excuus!
Ik ben het volkomen eens met het bovenstaande antwoord. Vergelijk het ook eens met het applaus dat het publiek altijd geeft. Ze zitten al weet-ik-hoe-lang in die zaal, maar klappen als het begint, klappen als er een filmpje is geweest, klappen als ze terugkomen van de reclame en klappen als het afgesloten wordt.

Allemaal voor de show. Ik ga ook niet klappen als de reclame voorbij is en de film weer verder gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar blijft die duim dan? :)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vroeg het me alleen maar af.
Dank je. Voort wat hoort wat!