Komt er nog een nieuw seizoen van voetbal vrouwen en gooische vrouwen?:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Gooische vrouwen weet ik zeker van niet. Voetbalvrouwen weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gooische vrouwen denk ik niet maar van voetbalvrouwen denk ik wel tenminste aan het einde van het laatste seizoen te zien :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van gooische vrouwen kan wel want de acteurs geven het nog een kansje maar of de regiseur er ook mee door wil is de vraag