Heeft iemand een idee hoe dit programma heet wat ongeveer 10(?) jaar geleden op Ketnet kwam?

Ik weet niet precies meer waar over het ging, ik was pas 6 als het werkelijk 10 jaar geleden was. Ik wil het graag eens terug zien, het ging over stoffen poppetjes die in een kasteel woonden, ik geloof dat de poppetjes allemaal verschillende kleuren hadden. Veder kom ik helaas niet, ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Het kan trouwens goed zijn dat het op een andere zender kwam i.p.v op Ketnet, dat weet ik helaas niet meer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien de Tweenies of de Jellabies? (teletubbies zou je denk ik nu nog wel kennen)
En anders kun je hier nog zoeken: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_programma's_op_Ketnet
Hopelijk vind je het!

Het beste antwoord

Volgens mij: het liegenbeest!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha dat is het! ik dacht dat de poppetjes allemaal andere kleuren hadden. Hartelijk bedankt!

Andere antwoorden (2)

Misschien bedoel je het Zandkasteel? Ik weet niet of dat op ketnet kwam. En ook niet of ze in een kasteel woonden, maar het woord kasteel zit wel in de titel. Het kwam later ook nog op tv.

Toegevoegd na 24 minuten:
De jellabies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat is het helaas niet, ik geloof dat het kleine poppen waren in verschillende kleuren.
het zandkasteel: het wordt nu op 3 uitgezonden!