Help mij ik zoek een naam van een serie van vroeger.

Het enige dat ik weet is dat het zoon 7-10 jaar geleden is en dat het een kinderserie is waarbij keukengerei ogen heeft en met elkaar praat ik heb het vroeger heel veel gekeken en kan de naam niet meer vinden iemand een idee please help! greetzz nick

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

Ik kan 2 dingen voor je vinden, de film Brave little toaster of de kinderserie Red Dwarf, daar spelen ook mensen in mee, maar ook pratend keukengerei.
Misschien bedoelde je één van deze twee.

Toegevoegd na 39 minuten:
Bij red dwarf praten de broodrooster, de dispenser en de wc, dus ik weet niet zeker of dit hem dan wel is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De schijf van vijf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je niet die film : kleine broodrooster?