Wie bedenkt/bedenken de verhalen van CSI? En waar halen ze hun inspiratie vandaan?

Aangezien geen enkele aflevering hetzelfde is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Volgens mij is het iedere keer een andere script schrijver dat is bij de meeste series zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De storywriters, die verzinnen een verhaal, dat is hun werk ook. Inspiratie krijgen ze misschien van waargebeurde verhalen van agenten of andere mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CSI is afgeleid van daadwerkelijk gebeurde verhalen , dus het verhaal is in het echt gebeurt , ik zag die vrouw met die rode haren bij oprah en dat zei ze .