Draagt de man van de Ditzo reclame een pruik?

Even een grappige vraag want wij zitten te twijfelen of het wel zijn echte haar is , hij heeft er namelijk een goeie bos op zitten en het lijkt echt een pruik, maar door de reclame dat ie bij de Chinees zit en er grapjes worden gemaakt over zij haar zoals ober er zit een pruik in me soep twijfelen wij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Nee hij draagt geen pruik. Heb hem een keer ergens gezien met het zelfde haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die NicoleJansen84;

Die man is Robbie Muntz en die heeft nu eenmaal een wat warrig en langharig kapsel. Kennelijk vinden Chinezen dat op een pruik lijken, maar het is Muntz' zijn eigen weelderige haardos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het is zijn eigen haar. Waar sommige jaloers op zijn