Welke functie en inhoud moet Powned krijgen als publieke omroep?

Dit nav de vraag die op Geenstijl s gesteld:

Verander de wereld: input gevraagd

wat mist er nu in Hilversum?
waarom PowNed naar Hilversum moet?
wat is er uniek aan GeenStijl en hoe moet PowNed dat naar RTV vertalen?
wie ben ik (stroming / doelgroep) en hoe onderscheid ik mij van anderen?
wat moet er terugkomen in het programmabeleid van PowNed?
toegevoegde waarde van PowNed in het publieke bestel?

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/07/verander_de_wereld_input_gevra.html

http://www.powned.tv/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (6)

Geen functie en geen inhoud!
Weer een stel dat met een hoop blabla zonodig een nieuwe zender wil oprichten. Denken ze echt dat ze het beter kunnen?
Er zijn al teveel zenders en omroepen en dat in een tijd dat er steeds minder tv wordt gekeken.
Zenders en omroepen hebben geen toekomst meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed eigenlijk dat het uiteindelijk een soort BNN aftreksel gaat worden. Al vraag ik me af of het grote publiek daar op zit te wachten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Omdat dit eigenlijk geen antwoord was, nog een toevoeging:

Ik hoop dat het een zender wordt met interessante talkshows, kwaliteitief goede films en series, en een beetje controversiele inslag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
entertainment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schoppen tegen de zelfverklaarde Haagse en Hilversumse elite.

Zet al die omhooggevallen harkers (vooral die lui bij groenlinks en de pvda en die anti Joodse extremisten van de sp) voor lul en maak er weer (voor zover mogelijk) mensen van.

Dat wil ik van Powned zien.

En alle extremiteiten op de korrel, links rechts alle stromingen en geloven).

Vooral ontspanning na een dag werken. Verder niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige wat is mis aan de televisie is een testbeeld. Al zo lang niet gezien... Als Powned nou zijn zendtijd daar aan zou gaan besteden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Overwegende dat:
- ze dat natuurlijk al lang hadden moeten bedenken vóór ze er aan begonnen
- ze bijzonder weinig soeps hebben laten zien in de proefuitzendingen op Veronica
- tv het medium van de vorige eeuw is
vind ik dat ze alleen bestaansrecht hebben als ze een duidelijke niet-politiek correcte, lak-aan-het-establishment-hebbende insteek kiezen, die rücksichtslos afrekent met de verdorven multiculturerende bende die momenteel dit land in de houdgreep houdt.
Laat voor het eerst in 50 jaar eens meningen aan bod komen die afwijken van de inteeltconsensus die wordt gepropageerd door de voorgangers van de linkse kerk.
Laat gewone mensen aan het woord komen, zonder dat ze bang hoeven te zijn gedemoniseerd te worden door de bestuurlijke elite in dit land en hun waterdragers in de gelijkgeschakelde media.