Waar kan ik afleveringen van Oprah terugkijken? ik kan echt nergens iets vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.8K

Het beste antwoord

Er zijn geen complete afleveringen terug te kijken, maar wel archiefstukjes te lezen met foto's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan ook de dvd box kopen: The Oprah Winfrey Show 20th anniversery collection.
Een unieke 6 disc dvd box, Nederlands ondertiteld .
Ruim 17uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt alle seizoenen of een paar afleveringen downloaden via bijv. The Pirate Bay of op haar website zelf, daar kun je ook enkele hoogtepunten en afleveringen bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.locatetv.com/tv/oprah-winfrey-show/3960/episode-guide

Hier heb je natuurlijk geen Nederlandse ondertiteling.