Is Paris de echte dochter van Michael Jackson?

Op deze video is ze wit namelijk: http://www.itelevision.nl/begrafenis-michael-jackson-online-live/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
11.4K

Antwoorden (6)

de kranten staan er vol mee
Maar Jacksons voormalige vrouw Debbie Rowe, die moeder is van Prince (12) en Paris (11) zei tegenover het Britse blad The News of the World dat de kinderen niet van Michael zijn, maar dat ze kunstmatig was geïnsemineerd met sperma van een anonieme donor. ,,Ik bood hem mijn baarmoeder, het was een geschenk. Het was iets dat ik deed om hem blij te maken. Ik was het voertuig, maar het was niet Michaels sperma”, aldus Rowe. Volgens advocaten heeft ze een goede kans het voogdijschap te krijgen.

Zal ooit wel een keer echt iets over bekend worden, maar er is flink wat "geld" mee gemoeid en als ze niet zijn dochter is heeft dat natuurlijk consequenties

De identiteit van de moeder van het jongste kind, Prince Michael II (7) is nooit bekendgemaakt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als Micheal Jackson niet de vader zou zijn van zijn dochter, maar wel erkend en daarmee dus geadopteerd heeft. Dan is zij juridisch zijn dochter...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juridisch zijn het allemaal zijn kinderen, want hij heeft het vaderschap erkent. Daar verandert geen enkel spannend verhaal niks aan. Het zou natuurlijk buitengewoon eenvoudig zijn om een kleine, totaal niet belastende DNA-test uit te voeren op alle kinderen, dan zijn de geruchten in één keer de wereld uit of bevestigd.

En hoewel de vader ´zwart´ was (van origine, maar ook weer niet het ´zwartste zwart´), was de moeder wit. Meestal is het gen voor de donkere huidskleur dominant, maar lang niet in alle gevallen. Soms kun je van een zwarte vader opvallend witte kinderen krijgen. De kleur van de kinderen is dus geen enkele garantie. Mocht ze inderdaad geinsemineerd zijn door een donor, dan zou dat ook nog best een gekleurde donor kunnen zijn. Lijkt me ook de meest voor de hand liggende keus, met een gekleurde vader, maar goed...
Als hij BLANK was en de kinderen waren uitgesproken donker, dan zou er een gegronde reden zijn voor twijfel. Of bij een donkere moeder. Maar nu is die grond er feitelijk niet, en zul je moeten testen.

De vraag is of de moeder dat wil. Is het antwoord nee, dan weet je eigenlijk zeker dat de kinderen van hem zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou kunnen als de moeder blank is, in dit geval dus. Heb je de zoon van die voetballer van Bronckhorst wel eens bekeken? Precies zijn vader, alleen blank en blond haar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Concluderend de kinderen zouden, ook al zijn ze blank, de kinderen van Michael kunnen zijn. Echter volgens veel bronnen zijn de kinderen juridisch van hem, maar komen ze niet uit zijn zaad.

Blanket lijkt trouwens wel sprekend op Michael...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoelt biologisch? Nou, dat zie je direct: Nee dus.
Ik ben nu 20 jaar getrouwd met een donkere man, en heb in die tijd al heel wat soorten en maten heel en halfbloed neefjes, nichtjes, kinderen en kleinkinderen in de familie mogen verwelkomen.

Maar witte kinderen zoals we die afgelopen week op tv zagen zullen daar never nooit bijzitten.
Het zal best zijn dat Jackson de kinderen gekregen of gekocht heeft, en dat hij officieel de vader is.
Biologisch echter kan er geen sprake zijn van vaderschap.

Kun je je voorstellen hoe verknipt die kinderen nu al zullen zijn. En wat ze al niet voor gekkigheid hebben meegemaakt.
Arme kinderen...
Getekend voor het leven met zo'n vader...