Waar kan ik de uitzendingen van "je zal het maar zijn" terugkijken?

Ik kan het niet vinden in het archief van bnn.nl. Ik zoek met name de uitzending over een meisje met twee gehandicapte ouders, een jaar of twee jaar geleden uitgezonden, gepresenteerd door Sofie Hilbrand.

13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

http://sites.bnn.nl/page/jzhmz/archief/74121
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
hee super dank je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
graag gedaan

Andere antwoorden (3)

Als het op de zenders 1,2 of 3 komt dan gewoon op uitzending gemist
maar als het op RTL zenders komt dan op RTL gemist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hieronder alvast een voorbeeld opgezocht ,waar Sophie Hilbrand presenteerde,echter mogelijk is dat niet de juiste. U kunt daar zelf nog méér data bekijken.

http://tvtutti.nl//#category=informatief-documentaire&program=je-zal-het-maar-zijn&episode=09-11-2010

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kijk alles, ook je zal het maar zijn op uitzendinggemist.nl.. Je kan hier op alfabet zoeken.. Bijna alle NLse programma's zijn hier terug te kijken..