Is WWE echt, of is het allemaal show en ingestudeerd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
25.2K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
ik denk dat ze wel klappen krijgen alleen dat ze allemaal trucjes hebben om de pijn te verminderen en het is voor de match al afgesproken wie wint

Het beste antwoord

Het is Entertainment. Daarvoor staat WWE ook: 'World Wrestling Entertainment'

Het is ingestudeerd, maar soms komen de klappen wel wat hard aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

WWE is zo fake als het maar zijn kan (hoewel het af en toe fout kan gaan...dan is bloed soms wel echt...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou dat moge duidelijk zijn. Je ziet zo al, dat het een hele show is. De bewegingen, het "de tijd nemen" voor een aanval, waarbij de tegenstander rustig wacht op zijn aanvaller....

Jaaaaa de partijen hebben een mooie choreografie in elkaar gezet, waarbij ze elkaar afwisselen met in elkaar slaan. Kijk maar eens naar een potje MMA vechten, dan zie je het verschil tussen een hoop show, bekken trekken, spring en vliegwerk, en een partijtje echt vechten, zonder show.

De worstelaars van WWE slaan en raken elkaar wel echt hoor, maar niet met volle kracht, ook al laten ze het zo "lijken". Ook breken ze wel eens wat of raken geblesseerd.
Maarrrrr....dat raak je bij een flink partijtje sparren ook. Vergelijk het daar maar mee, maar dan nog met de show en het afgesproken werk er omheen.

Come on.....