Zo snel mogelijk naar beneden schaatsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je probeert eerste of tweede te worden dan ga je door je krijgt dan punten en op het eind worden die punten opgeteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met snelheden van 70 km/u gaan de atleten het 390 meter lange ijsparcours vol hobbels, obstakels en scherpe bochten af. De spelregels zijn simpel: wie het eerst beneden is, wint.

Voor een goede ijshockey uitrusting zou ik deze aanraden: www.canadiensport.com