Is 'de nieuwe uri geller' show allemaal echt? of is het gewoon entertainment?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
1K

Het beste antwoord

Uri Geller is jaren geleden ontmaskerd als een "entertainer" en geen "mentalist". Tovenarij bestaat niet en mind over matter niet in de mate zoals wordt getoond op tv. Als dit allemaal echt bovennatuurlijk was was het wel groter in het nieuws gekomen. De truukjes die ik gezien heb op de show waren zo doorzichtig dat een kind van 5 ze nog had kunnen uitvoeren. De echte vraag is of het zelf "entertainment" was.....ik was niet entertaind en vond het kinderachtig saai, dus: nee
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Tsjaa daar zijn de meningen over verdeeld,, ik vind ;'t maar doorgestoken kaart.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk is het niet echt, het is gewoon hetzelfde als Hans Klok of welke illusionist dan ook. Het zijn gewoon trucjes die, vaak nog slecht en goedkoop ook naar mijn idee, uitgevoerd worden. Kijk maar is op youtube naar Uri Geller zelf, die is al zo vaak ontmaskerd intussen dat dat genoeg zegt over de geloofwaardigheid van de show.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allemaal fake.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het betreft hier gewoon entertainment.
Jaren geleden is Uri zelf ook ontmaskerd als bedrieger. Hij is destijds gefotograveerd in een act met een magneet in zijn hand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is net zo echt als sinterklaas.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk je nou sirrieus dat het echt is?!
Hahaha zeker niet, tenminste ik denk van niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is zeker gewoon entertainment. Alle "magische" truuks zijn gewoon vantevoren al helemaal uitgestippeld en bedacht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Puur entertainment, allemaal nep.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is echt ik heb zelf zoiets meegemaakt. En beetje.