Is er naruto of bleach ook op tv?

Ik heb tot nu toe alle episodes bekeken maar ik vroeg me af of er ook een kanaal is waar het ook op is (of een andere anine)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (4)

Nope. In Nederland zijn ze helaas nog niet op tv
Btw als je fan bent van anime. Kijk hajime no ippo die is net zo goed als die 2 geloof me ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas nog niet op de Nederlandse tv. Er heeft wel een tijdje op Wikipedia gestaan dat Naruto eind 2010 uitgezonden zou worden door Disney XD. Maar niks van gezien en het is verwijderd van Wikipedia.... Dus ik denk voorlopig nog niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In amerika wel maar hier in nederland is het allen te bekijken via internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De rechtmatige eigenaar van de anime heeft wel de rechten om het uit te zenden, der zijn wel manga's, maar de kans, dat dit ooit op tv komt is minimaal.

Daarvoor is er teveel protest van de echte fan club. Aangezien, zoals je al bij de Engelse dub ziet, heel veel is gecensureerd. Want het zijn beiden, als je t goed bekijkt, erg bloedige en gewelddadige animes. En, zelfs als het uitkomt, raad ik je het aan niet te kijken, want, alleen de Japanse versie van deze 2 animes is het waard.